Kolesteroli: Ushqime me trigliceride të larta që duhen shmangur

Kolesteroli: Ushqime me trigliceride të larta që duhen shmangur

Kolesteroli është një përbërës kimik që trupi kërkon si një bllok ndërtimi për membranat qelizore dhe për hormonet si estrogjeni dhe testosteroni. Mëlçisë prodhon rreth 80% të kolesterolit të trupit dhe pjesa tjetër vjen nga burime ushqimore si mish, shpezë, vezë, peshk, dhe produktet e qumështit. Ushqimet që vijnë nga bimët nuk përmbajnë kolesterol.

Kolesteroli dhe problemet qe ai sjell

Kolesteroli dhe problemet qe ai sjell

Kolesteroli është një përbërës kimik që trupi kërkon si një bllok ndërtimi për membranat qelizore dhe për hormonet si estrogjeni dhe testosteroni. Mëlçisë prodhon rreth 80% të kolesterolit të trupit dhe pjesa tjetër vjen nga burime ushqimore si mish, shpezë, vezë, peshk, dhe produktet e qumështit. Ushqimet që vijnë nga bimët nuk përmbajnë kolesterol.

Mungesa e hekurit: Simptomat dhe Shenjat

Mungesa e hekurit: Simptomat dhe Shenjat

Mungesa e hekurit është një sasi e zvogëluar e hekurit në trup. Mungesa e hekurit është një problem i zakonshëm ushqimor dhe është një shkak kryesor i anemisë. Shenjat dhe simptomat e mungesës së hekurit janë zakonisht ato të anemisë.

Obeziteti dhe mbipesha dhe 6 shkaqet me te zakonshme

Obeziteti dhe mbipesha dhe 6 shkaqet me te zakonshme

Obeziteti do të thotë të kesh yndyrë të tepërt në trup. Të rriturit 35 vjeç e lart me BMI më të madh se 30 janë obezë. Obeziteti nuk është vetëm një konsideratë kozmetike. Është një sëmundje kronike mjekësore që mund të çojë në diabet , presion të lartë të gjakut , sëmundje kardiovaskulare të lidhura me obezitetin, si sëmundjet e zemrës , gurët e tëmthit dhe sëmundje të tjera kronike.

Përfitimet e acideve yndyrore Omega-3

Përfitimet e acideve yndyrore Omega-3

Acidet yndyrore omega-3 mund të kenë përfitime të rëndësishme në uljen e rrezikut të sëmundjeve të zemrës, vrasësit kryesorë të vendit. Ato gjithashtu mund të mbrojnë kundër depresionit, demencës, kancerit dhe artritit. Acidet yndyrore gjenden në sasi më të larta në salmon, arra dhe spinaq. Zbuloni se si luftojnë sëmundjet dhe cilat ushqime i kanë ato në sllajdet e mëposhtme.

Vitamina E, përfitimet dhe ushqimet më të pasura

Vitamina E, përfitimet dhe ushqimet më të pasura

Vitamina E është para së gjithash një antioksidant i fuqishëm që mund të neutralizojë efektin e dëmshëm të radikaleve të lira, plakjen e qelizave dhe mbrojtja e trupit tonë duke forcuar mbrojtjen imunitare: mbron indet nga radikalet e lira, mbron nga dëmtimi i ndotjes, është i dobishëm në parandalimin e çrregullimeve të lëkurës si puçrra dhe ekzema; ndihmon në ndërlikimet diabetike, është efektive kundër sëmundjeve gastrointestinale dhe është një aleat i mirë kundër sindromit premenstrual.

Efektet e kafesë në shëndet

Efektet e kafesë në shëndet

Lajm i mirë për adhuruesit e kafesë! Pija më e pirë në botë mund të uli vdekshmërinë në 12%. Burimi është i sigurt: të mbështesë këtë tezë; në "Annals of Internal Medicine" janë botuar dy studime autoritare.

Product added to compare.